Doprava zdarma Záruka najnižšej ceny Trojročná záruka Vrátenie tovaru do 100 dní

Často kladené otázky (FAQ)

Platzhalterbanner



  • Poradenstvo a informácie

  • Kde môžem získať informácie a rady?

    Náš tím predajcov vám ochotne poskytne rady ohľadom našich produktov a rád vám odpovie na rôzne otázky. Je len na vás, či sa nás rozhodnete kontaktovať nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo e-mailu info@expondo.sk. K dispozícii sme vám samozrejme aj na našej telefonickej linke 02 333 25199. Sme tu pre vás od pondelka do piatka v čase od 10:00 do 16:00 hod.

  • Môžem si objednať katalóg?

    Keďže neustále rozširujeme náš sortiment produktov, rozhodli sme sa pre digitálne katalógy, v ktorých sa pravidelne objavujú naše nové produkty. Všetky katalógy našich značiek nájdete na našej domovskej stránke v najnižšom odstavci alebo priamo v zozname katalógov. Stačí, keď kliknete na odkaz. V prípade, že sa vám nepodarí nájsť produkt, ktorý hľadáte, neváhajte nás kontaktovať telefonicky na 02 333 25199 alebo prostredníctvom e-mailu na info@expondo.sk. Sme vám k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 10:00 do 16:00.

  • Objednávka

  • Môžu si tovar v obchode objednať aj súkromní zákazníci?

    Samozrejme, v našom obchode si môžu objednať tovar aj súkromní zákazníci. Naše objednávkové formuláre sú prispôsobené nielen potrebám živnostníkov, ale aj súkromných zákazníkov. Okrem toho sme náš sortiment rozšírili tak, aby si v ňom našli vhodné produkty aj súkromní zákazníci. V prípade, že si nie ste istí, či je produkt, o ktorý máte záujem, pre vás ten pravý, neváhajte a kontaktujte nás na našej telefonickej linke 02 333 25199 alebo e-mailom na info@expondo.sk. Sme vám k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 10:00 do 16:00.

  • Môžem zmeniť alebo stornovať objednávku?

    Ak si želáte zmeniť alebo stornovať vašu objednávku, môžete nás o tom informovať telefonicky či prostredníctvom e-mailu alebo použiť kontaktný formulár na našej domovskej stránke. Kontaktujte nás aj v prípade, že tovar bol už odoslaný, aby sme mohli urobiť potrebné opatrenia.

  • Nedostal/a som nijaké potvrdenie o mojej objednávke. Bola aj napriek tomu vybavená?

    Po objednaní tovaru spravidla dostanete potvrdenie o objednávke, v ktorom si ešte raz môžete prečítať všetky údaje o objednávke. V opačnom prípade nás kontaktujte, aby sme skontrolovali stav vašej objednávky.

  • Platba

  • Ktoré spôsoby platby expondo akceptuje?

    Ponúkame vám široký výber spôsobov platby, aby sme vyšli v ústrety všetkým zákazníkom. Okrem toho neustále vylepšujeme našu ponuku. Podrobný prehľad spôsobov platby nájdete na tomto odkaze.

  • Môžem si tovar kúpiť na faktúru?

    Nákup na faktúru je možný len v Nemecku a Rakúsku.

  • Ako spôsob platby som si zvolil/a platbu prevodom na účet. Kde nájdem vaše bankové údaje?

    Po uskutočnení objednávky vám pošleme potvrdenie o objednávke prostredníctvom e-mailu. V proforma faktúre nájdete všetky potrebné údaje na uskutočnenie platby.

  • Prečo pri niektorých spôsoboch platby vznikajú dodatočné poplatky v rôznej výške?

    Neustále sa snažíme o to, aby sme vyhoveli požiadavkam každého zákazníka. Výnimkou nie je ani platba za tovar, a preto ponúkame v našom obchode široký výber spôsobov platby. Viac informácií nájdete na odkaze. Niektorí poskytovatelia platobných služieb požadujú poplatky, ktoré ovplyvňujú výšku príplatkov za platbu. Ponúkame vám aj bezpoplatkové spôsoby platby ako platba vopred prevodom na účet a okamžitý prevod.

  • Prečo sa moja platba kreditnou kartou neuskutočnila, aj keď som zadal/a všetky údaje? Čo mám robiť?

    Skontrolujte, či sa všetky zadané údaje zhodujú s údajmi na vašej kreditnej karte a či ste si vybrali spávnu organizáciu (Visa alebo MasterCard). V prípade, že problémy pri platbe kreditnou kartou aj naďalej pretrvávajú, môžete nás kontaktovať prostredníctvom telefónu alebo e-mailu.

  • Zodpovedajú ceny uvedené v obchode fakturovanej sume?

    Ceny uvedené v obchode obsahujú DPH a náklady na dopravu na Slovensko a do Nemecka. V závislosti od spôsobu platby, ktorý si zvolíte, sa k tomu pripočítajú ďalšie príplatky. Platba vopred je bez poplatkov. Prehľad príplatkov v prípade ďalších spôsobov platby nájdete tu.

  • Môžem zaplatiť aj bez DPH? Ako?

    Faktúru bez DPH v prípade objednávok mimo Nemecka môžeme vystaviť tak, že uskutočníme manuálnu objednávku. Na tieto účely nám, prosím, pošlite vaše fakturačné údaje prostredníctvom e-mailu na adresu info@expondo.sk alebo nášho kontaktného formulára. Platnosť údajov overíme prostredníctvom platformy VIES (Európska komisia) a e-mailom vám pošleme proforma faktúru bez DPH.

  • Doručovanie a odosielanie tovaru

  • Do ktorých krajín posiela expondo tovar?

    Tovar posielame na Slovensko a do Nemecka.

  • Kedy dostanem svoj tovar, keď si ho objednám ešte dnes?

    Štandardné doručenie tovaru na Slovensko trvá 3 – 5 pracovných dní, doručenie špedíciou 5 – 7 pracovných dní. Nezabudnite, prosím, na to, že objednaný tovar posielame až po prijatí platby. V prípade, že si zvolíte platbu vopred, dbajte na pracovné dni banky.

  • Koľko stojí doručenie tovaru?

    Doručenie tovaru je bezplatné.

  • Je možné v prípade špedičného tovaru ovplyvniť čas doručenia?

    Dopravca vás bude kontaktovať e-mailom alebo prostredníctvom telefónu, aby sa s vami dohodol na termíne doručenia. Rovnako, ako v prípade normálnych balíkov dostanete následne číslo na sledovanie zásielky.

  • Pred niekoľkými dňami som od vás dostal/a potvrdenie o odoslaní tovaru, no tovar mi ešte nebol doručený. Ako si môžem overiť aktuálny stav objednávky?

    Prostredníctvom e-mailu dostanete číslo zásielky v prípade vašej objednávky. Pomocou tohto čísla môžete kontaktovať dopravcu, ktorý vám poskytne ďalšie informácie o zásielke. V prípade, že vám tieto informácie nepomôžu, obráťte sa na náš tím.

  • Môžem si tovar vyzdvihnúť sám/a?

    S cieľom ponúknuť vám vždy tie najlepšie ceny sme si vybrali spôsob prevádzky obchodu bez predajných a výstavných plôch. Dodanie na Slovensko je bezplatné a robíme maximum pre to, aby vám bol tovar doručený v čo najkratšom čase.

  • Reklamácia a odstúpenie od zmluvy

  • Ako funguje 100-dňové právo na vrátenie tovaru?

    Keďže vám chceme umožniť, aby ste mali v prípade objednaného tovaru dostatočný priestor na zváženie, či si chcete produkt ponechať, rozhodli sme sa zaviesť 100-dňové právo na dobrovoľné vrátenie tovaru v prípade značiek Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Royal Catering, Stamony, Stamos Soldering, Stamos Welding, Steinberg Systems, Ulsonix a Welbach. Predpokladom na uplatnenie tohto práva je nepoužitý a nepoškodený tovar zabalený v pôvodnom balení. Plnú kúpnu sumu vám vrátime ihneď po doručení produktu do skladu a kontrole príjmu tovaru. Viac informácií a adresu, na ktorú je potrebné poslať tovar, nájdete tu.

  • Chcem vrátiť tovar v rámci zákonného práva na odstúpenie od zmluvy. Ako mám postupovať?

    Ako spotrebiteľ môžete doručený tovar vrátiť v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy, ktorá predstavuje 14 dní. V prípade vrátenia sa na nás môžete obrátiť prostredníctvom e-mailu na servis@expondo.sk. Náš servisný tím následne zorganizuje bezplatné poslanie tovaru späť a keď bude tovar opäť u nás, vráti vám zaplatenú čiastku. Podrobné informácie o práve na odstúpenie od zmluvy nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach a Poučení o odstúpení od zmluvy.

  • Ako postupovať pri reklamácii?

    V prípade, že po prijatí tovaru nie ste s ním spokojní, môžete nám poslať e-mail na adresu servis@expondo.sk. Záležitosť preskúmame a čo najrýchlejšie vám poskytneme vhodné riešenie. Ďalšie informácie o záruke nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

    Okrem zákonnej záruky vám ponúkame trojročnú záruku na nový tovar značky Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Royal Catering, StaMony, Stamos Soldering, Stamos Welding, Steinberg Systems, Ulsonix a Welbach. Detailné záručné ustanovenia nájdete tu.

  • Sú v mojom okolí servisné miesta?

    Keďže vám chceme vždy ponúknuť ten najlepší servis, rozhodli sme sa, že komplexné technické know-how budeme sústrediť na jednom mieste. V prípade, že by bola potrebná kontrola alebo oprava vášho zariadenia, obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu service@expondo.sk a my za vás všetko vybavíme.

  • Produkty

  • Kde sa vyrábajú vaše produkty?

    Naše produkty podliehajú výrobnému procesu vo viacerých krajinách. Sú navrhované v Nemecku, vyrábajú sa vo vybraných fabrikách v Číne a následne sú podrobené testu spôsobilosti. Vďaka našej neustálej kontrole kvality počas výroby a pred poslaním tovaru vám môžeme ponúknuť vysokokvalitné produkty za férové ceny.

  • Ako sa produkty balia a posielajú?

    Náš tovar je pre vás pripravený v našom sklade. Spôsoby balenia a posielania tovaru sa líšia v závislosti od hmotnosti a veľkosti. Náš tím vám rád poskytne informácie o balení a odosielaní v prípade konkrétnych produktov.

  • Môžem si tovar niekde prehliadnuť?

    Keďže vám chceme poskytnúť ten najlepší servis, rozhodli sme sa, že náš obchod budeme prevádzkovať bez veľkých predajných a výstavných plôch. Ako spotrebiteľ máte vždy možnosť poslať nám tovar späť v priebehu 14 dní. Na to, aby ste sa mohli presvedčiť o kvalite našich produktov, máte vždy k dispozícii dostatok času. V prípade, že ste produkty aktívne nepoužívali, nestojí nič v ceste ich vráteniu peňazí za tovar v plnej výške. Sme presvedčení o tom, že túto možnosť uvítate ešte viac ako výstavný priestor.

  • Predávate okrem produktov v online obchode aj iné zariadenia?

    Kompletný sortiment našich produktov nájdete v našom online obchode. Naše portfólio neustále rozširujeme o nové produkty a kategórie. Preto sa vždy oplatí pozrieť si našu ponuku opäť o niekoľko dní. V kategórii Novinky, pravidelne prezentujeme všetky nové produkty. V prípade, že vám v našej ponuke chýba nejaký produkt, môžete nám poslať svoje tipy prostredníctvom e-mailu alebo nášho kontaktného formulára. Vaše nápady a priania radi predložíme nášmu produktovému manažérovi.

  • Sú váhy ciachované?

    Naše váhy značky Steinberg System podliehajú mnohým testom a skúškam, no nie sú ciachované. Túto službu však poskytujeme v prípade váh značky Kern. Pred objednávkou týchto váh nás kontaktujte a my vám radi poskytneme informácie o jednotlivých nákladoch a sprostredkujeme túto službu.

  • Zákaznícky účet

  • Musím mať na to, aby som si mohol/mohla objednať tovar v obchode expondo, vytvorený zákaznícky účet?

    V tomto prípade sa môžete rozhodnúť pre spôsob, ktorý vám najlepšie vyhovuje. Radi sa prispôsobíme vašim prianiam. Tovar si môžete u nás objednať aj ako hosť bez toho, aby ste si museli ukladať svoje údaje. Ak si zvolíte túto možnosť, vyberte si pri uskutočňovaní objednávky postup Objednať ako hosť. Okrem toho si môžete tovar objednať aj prostredníctvom telefónu alebo e-mailu, pričom je vždy potrebné uviesť číslo produktu, počet kusov a dodaciu/fakturačnú adresu.

  • Aké výhody mi prinesie zákaznícky účet?

    Zákaznícky účet u nás vám prinesie veľa výhod:

    - Rýchlejší a pohodlnejší spôsob objednávky, pretože nemusíte opakovane zadávať svoje údaje.

    - Kedykoľvek môžete zmeniť svoje zákaznícke údaje ako používateľské meno, e-mailovú adresu, heslo, fakturačnú a dodaciu adresu.

    - Máte prístup k informáciám o vašich aktuálnych a minulých objednávkach.

    - Produkty budú uložené na vašom zozname želaní pre budúce návštevy aj po opustení stránky.

  • Zabudol/a som svoje heslo. Ako získam nové?

    V prípade, že ste zabudli svoje heslo, použite pri prihlásení funkciu Zabudli ste svoje heslo?. Na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri svojej prvej registrácii, dostanete správu, ktorá obsahuje odkaz na vytvorenie nového hesla. Kliknite na tento odkaz a definujte svoje nové heslo, ktoré nahradí vaše staré heslo. Tento odkaz je platný len počas nasledujúcich dvoch hodín. Po uplynutí tejto lehoty je potrebné opätovne požiadať o heslo.

  • Môžem vymazať svoj zákaznícky účet?

    Vymazanie vášho zákazníckeho účtu je možné kedykoľvek a dá sa uskutočniť prostredníctvom správy poslanej cez náš kontaktný formulár.

  • Ochrana osobných údajov

  • Čo sa stane s mojimi údajmi, ktoré zadám pri objednávke?

    Vaše údaje ukladáme a používame na účely realizácie zmluvy. Po úplnej realizácii zmluvy alebo vymazaní zákazníckeho účtu budú vaše údaje s ohľadom na daňovo- a obchodnoprávne lehoty na uchovávanie údajov zablokované a po uplynutí týchto lehôt vymazané, pokiaľ ste nás výslovne neoprávnili na ďalšie používanie vašich údajov alebo alebo z našej strany nebolo zákonne vyhradené ďalšie používanie údajov, o ktorom sme vás následne informovali primeraným spôsobom.

  • Stará sa expondo o bezpečnosť mojich osobných údajov?

    V spoločnosti expondo kladieme veľký dôraz na vysokú mieru bezpečnosti pri zaobchádzaní s údajmi našich zákazníkov. Počas toho sa samozrejme riadime ustanoveniami nemeckého zákona o ochrane osobných údajov a používame najmodernejšie technológie. Náš objednávací proces je šifrovaný certifikátom SSL. Šifrovanie Secure-Socket-Layer (SSL) zabezpečí vaše údaje proti neoprávnemu prístupu. Ďalšie informácie o zaobchádzaní s osobnými údajmi nájdete v našom Vyhlásení o ochrane osobných údajov.

  • Sú moje osobné údaje poskytované tretím stranám?

    Pri každom nákupe v našom obchode sa môžete spoľahnúť na to, že s vašimi údajmi nárabame ako s dôvernými informáciami. Našim partnerom ich sprostredkujeme výlučne na účely objednávky, zaplatenia a doručenia. V žiadnom prípade ich nepoužívame na reklamné účely.

  • Mám právo na odstúpenie od zmluvy v prípade ochrany osobných údajov?

    Máte právo na bezplatné informácie o vašich uložených údajoch a právo na opravu, zablokovanie alebo vymazanie týchto údajov. V prípade, že máte ďalšie otázky k získavaniu, spracovaniu a používaniu vašich osobných údajov, kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom e-mailu info@expondo.sk alebo použite náš kontaktný formulár. To isté platí aj pre informácie, zablokovanie, vymazanie alebo opravu vašich osobných údajov, ako aj pre odstúpenie od zmluvy o dočasnom povolení.

  • Newsletter

  • Ako sa môžem prihlásiť na odoberanie newslettra?

    V spodnej časti každej stránky nášho obchodu sa nachádza pole Odoberať newsletter. Okrem toho máte možnosť prihlásiť sa k odoberaniu newslettra prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu.

  • Môžem sa odhlásiť z odoberania newslettra?

    Z odoberania newslettra sa môžete kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom linku určeného na tieto účely alebo poslaním správy. Po odhlásení bude vaša e-mailová adresa okamžite vymazaná z nášho zoznamu.

 

  • Kontakt
    Phone

    02 33325199
    Po - Pia 10:00 - 16:00
    Expondo Blog

    Mail

    info@expondo.sk
    Vaše otázky zodpovieme čo najskôr.
  • Platba
    Zaplatiť rýchlo a bezpečne
    PayPal PayPal Direct Mastercard Visa Maestro Visa Electron Vorkasse