Trustpilot
Výpredaj
Počet hodnotení: (9)

Konvektomat - 25 l - 2 100 W - strieborný

319,00 € 339,00 €
Cena zahŕňa 20 % DPH.

Položka: EX10011825

|

Model: RC-SOQ3

Záruka najnižšej ceny
Cena zahŕňa 20 % DPH.

Doručenie približne štvrtok 2. mája
5% zľava pri minimálne 3 rovnakých položkách 10% zľava zľava pri minimálne 5 položkách!
Nastaviť cenu
Za položku
Zľava
319,00 €
319,00 €
0%
957,00 €
303,05 €
5%
1 595,00 €
287,10 €
10%
Kľúčové vlastnosti
  • zdravé pokrmy – šetrné pečenie a varenie v pare
  • flexibilita – okrem varenia v pare aj konvekcia, grilovanie, rozmrazovanie alebo varenie
  • horúci vzduch – úplne presné pečenie až do 220 °C
  • precíznosť – vďaka časovaču presné nastavenie doby pečenia od 0 do 180 min
  • prehľadnosť – dotyková ploche s LED displejom pre ľahké ovládanie
Bezpečné spôsoby platby
Podrobnosti o dodávke
Vrátenie tovaru a záruka
Vážení zákazníci, u niektorých popisov našich produktov sa jedná o strojový preklad z češtiny. Ospravedlňujeme sa za prípadné chyby v preklade. Ďakujeme za pochopenie.

POPIS PRODUKTU

TECHNICKÉ DETAILY

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Hodnotenia


4.1

Založené na 9 hodnoteniach

Triediť podľa :

Publikované na Expondo United Kingdom

rúra je úplne super

produkt je skvelý, pre mňa naozaj dobrá práca.

Zobraziť originálne hodnotenie

pred 8 mesiacmi Publikované na Expondo Poland

Rúra je skvelá

Dobrý deň, odporúčam túto rúru, používam ju už pár mesiacov, je to super prístroj

Zobraziť originálne hodnotenie

pred 2 mesiacmi Publikované na Expondo Poland

Mini rúra

Sporák je vyrobený kvalitne, jednoducho a príjemne sa používa. Touchpad je príjemný a ľahko sa používa, reaguje na ľahké dotyky a má programy, ktoré uľahčujú používanie. Nádržka na vodu je malá, ale na dlhé varenie a viacnásobné varenie postačí. Funguje ticho na signály, zbiera vodu na dne a vystačí na dve nádrže. Mini teplovzdušná rúra je síce slabá, ale svoju prácu robí veľmi dobre. Odporúčam, cena je dobrá a produkt tiež

Zobraziť originálne hodnotenie

pred 7 mesiacmi Publikované na Expondo United Kingdom

dobrý produkt

Páči sa mi rúra, dobrá kvalita a pekný vzhľad

Zobraziť originálne hodnotenie

minulý rok Publikované na Expondo Germany

5 mesiacov prevádzky, 3,5 mesiaca opravy

Parnú rúru som si kúpil minulý rok od Expondo GmbH, ktorá sa mi zdala byť kvalitná a ani nebola zrovna lacná. Musím povedať jednu vec: pokiaľ rúra funguje, je to skvelá vec - bohužiaľ radosť netrvala dlho: už po 5 mesiacoch to zariadenie vzdalo (skrat). Požiadal som teda o opravu, prístroj bol vyzdvihnutý, opravený a do 3 týždňov som ho mal späť. Nepríjemné prekvapenie prišlo pri vybaľovaní: keď som odstránil posledné vrstvy bublinkovej fólie, sklenená vložka dvierok rúry bola predo mnou v tisíckach drobných úlomkov skla! Zrejme spadol prístroj na zem, či už pri prevoze alebo v opravárenskom oddelení, neviem. Zistil som, že som to nebol ja, ale odosielateľ (Expondo), kto musel škodu nahlásiť poskytovateľovi balíkových služieb. Expondo však o to nemalo záujem. Najprv tam boli nejaké kreatívne a nezmyselné návrhy: pošlú mi nové dvierka, ktoré by som si potom mohol nainštalovať sám (Haló??? Tie drobné úlomky skla dokonca prenikli cez štrbiny do vnútra zariadenia!) Používam ten objemný ((tiež veľmi ťažký na 18 kg) a doveziem zariadenie do predajne. Obe som odmietol, ale nakoniec bol prístroj vyzdvihnutý na ďalšiu opravu (č.2). Tentokrát to trvalo poriadne dlho. Na otázku odpovedali, že si na opravárenskom oddelení nevie rady (Dobrý deň?? Už som poslal mailom vyčerpávajúci popis poškodenia a môj výtlačok popisu poškodenia aj s vytlačenými fotkami bol súčasťou balík!). O dva týždne neskôr sa veci stali ešte bizarnejšími: zariadenie už bolo opravené, ale proces sa v systéme nenašiel. Trvalo niekoľko ďalších e-mailov, kým sa zariadenie konečne vrátilo z opravy #2. Áno, sklenené dvierka boli vymenené, ALE: Zariadenie prišlo – už druhýkrát! – v oveľa horšom stave ako pred opravou: Ako prvé sme si všimli, že tácka na zachytávanie vody má dlhú prasklinu a odlomený roh. Navyše sa už poriadne nezatvárala, pretože dýza na výstup pary – ktorá bola pravdepodobne nesprávne nainštalovaná – prekážala. Teraz vľavo dole visel rozbitý zásobník na zachytávanie vody. Ďalej boli všetky štyri nožičky namontované tak krivo a krivo, že sa celé zariadenie prevrátilo (predné nožičky sa už takmer nedotýkali podlahy). Základná doska (predtým úplne neporušená) bola nahradená starou a úplne preliačenou základnou doskou (tri jasné a veľké priehlbiny). Suma sumárum: namiesto opráv škody na majetku! Celý tento scenár sa vlečie už 3 mesiace (!) Po týchto dvoch neúspešných opravách (ak sa v poslednom prípade dá vôbec hovoriť o opravách!) som požadoval vrátenie kúpnej ceny. Opäť mi na začiatku povedali, že si mám prístroj poslať sám, že ho skontrolujú v opravárenskom oddelení a následne mi pošlú odhad nákladov (Dobrý deň??? Za poškodenie, ktoré tentokrát dokonale spôsobili technici Expondo? ??). Trvalo niekoľko energických e-mailov, kým sa zariadenie konečne zdvihlo (už tretíkrát!). Potom nasledovali nekonečné e-mailové „diskusie“ s rôznymi (neustále sa meniacimi) predavačmi, až mi (po 3,5 mesiacoch bez rúry!) nakoniec vrátili kúpnu cenu – ale po odpočítaní malého bonusu, ktorý som dostal za všetky problémy, ktoré som dostal. . ZÁVER: Som rád, že mám aspoň peniaze späť a už nemusím využívať službu "opravy" Exponda... Minulý rok som si kúpil parnú rúru od Exponda, ktorá sa mi zdala byť kvalitná a nebola práve lacné buď GmbH zakúpené. Musím povedať jednu vec: pokiaľ rúra funguje, je to skvelá vec - bohužiaľ radosť netrvala dlho: už po 5 mesiacoch to zariadenie vzdalo (skrat). Požiadal som teda o opravu, prístroj bol vyzdvihnutý, opravený a do 3 týždňov som ho mal späť. Nepríjemné prekvapenie prišlo pri vybaľovaní: keď som odstránil posledné vrstvy bublinkovej fólie, sklenená vložka dvierok rúry bola predo mnou v tisíckach drobných úlomkov skla! Zrejme spadol prístroj na zem, či už pri prevoze alebo v opravárenskom oddelení, neviem. Zistil som, že som to nebol ja, ale odosielateľ (Expondo), kto musel škodu nahlásiť poskytovateľovi balíkových služieb. Expondo však o to nemalo záujem. Najprv tam boli nejaké kreatívne a nezmyselné návrhy: pošlú mi nové dvierka, ktoré by som si potom mohol nainštalovať sám (Haló??? Tie drobné úlomky skla dokonca prenikli cez štrbiny do vnútra zariadenia!) alebo by som mohol použite ten objemný ((tiež veľmi ťažký pri 18 kg) prineste zariadenie do predajne balíkov. Obe som odmietol, ale nakoniec bol prístroj vyzdvihnutý na ďalšiu opravu (č.2). Tentokrát to trvalo poriadne dlho. Na otázku odpovedali, že si na opravárenskom oddelení nevie rady (Dobrý deň?? Už som poslal mailom vyčerpávajúci popis poškodenia a môj výtlačok popisu poškodenia aj s vytlačenými fotkami bol súčasťou balík!). O dva týždne neskôr sa veci stali ešte bizarnejšími: zariadenie už bolo opravené, ale proces sa v systéme nenašiel. Trvalo niekoľko ďalších e-mailov, kým sa zariadenie konečne vrátilo z opravy #2. Áno, sklenené dvierka boli vymenené, ALE: Zariadenie prišlo – už druhýkrát! – v oveľa horšom stave ako pred opravou: Ako prvé sme si všimli, že tácka na zachytávanie vody má dlhú prasklinu a odlomený roh. Navyše sa už poriadne nezatvárala, pretože dýza na výstup pary – ktorá bola pravdepodobne nesprávne nainštalovaná – prekážala. Teraz vľavo dole visel rozbitý zásobník na zachytávanie vody. Ďalej boli všetky štyri nožičky namontované tak krivo a krivo, že sa celé zariadenie vyklopilo (predné nožičky sa už takmer nedotýkali podlahy). Základná doska (predtým úplne neporušená) bola nahradená starou a úplne preliačenou základnou doskou (tri jasné a veľké priehlbiny). Suma sumárum: namiesto opráv škody na majetku! Celý tento scenár sa vlečie už 3 mesiace (!) Po týchto dvoch neúspešných opravách (ak sa v poslednom prípade dá vôbec hovoriť o opravách!) som požadoval vrátenie kúpnej ceny. Opäť mi na začiatku povedali, že si mám prístroj poslať sám, že ho skontrolujú v opravárenskom oddelení a následne mi pošlú odhad nákladov (Dobrý deň??? Za poškodenie, ktoré tentoraz dokonale spôsobili technici Expondo? ??). Trvalo niekoľko energických e-mailov, kým sa zariadenie konečne zdvihlo (už tretíkrát!). Potom nasledovali nekonečné e-mailové „diskusie“ s rôznymi (neustále sa meniacimi) predavačmi, až mi (po 3,5 mesiacoch bez rúry!) nakoniec vrátili kúpnu cenu – ale po odpočítaní malého bonusu, ktorý som dostal za všetky problémy, ktoré som dostal. . ZÁVER: Som rád, že mám aspoň svoje peniaze späť a už nemusím využívať službu „opravy“ Expondo... Žiadna hviezdička odo mňa!

Odpoveď od

Ďakujeme vám za vašu reakciu. Vaša správa nepomohla len vyriešiť váš problém. Pomáha tiež neustále zlepšovať naše služby. Teraz vieme, ako sa chybe v budúcnosti vyhnúť. Takže veľmi pekne ďakujeme – vedeli sme, že to spolu zvládneme.
Zobraziť originálne hodnotenie

minulý rok Publikované na ManoMano France

výrobok je veľmi dobrý, chýba mu však vysvetľujúci leták na spustenie a používanie symbolov

Zobraziť originálne hodnotenie

pred 9 mesiacmi Publikované na Expondo Germany

ideálne na pečenie chleba

Kúpil som si parný hrniec na pečenie chleba a varenie zeleniny a nebol som sklamaný. Jednoduché použitie a funkcia naparovača funguje skvele.

Zobraziť originálne hodnotenie

pred 4 mesiacmi Publikované na Expondo France

Syn rázny

Nedávno som si objednal kombinovanú parnú rúru. Rúra je veľmi dobrá, ale mám veľký problém s touto rúrou, ktorá počas nastavenia neustále vydáva prenikavý zvuk. Zavolal som do popredajného servisu, aby som nahlásil túto nepríjemnosť a požiadali ma, aby som im poslal video, čo som práve urobil. Čakám na odpoveď. FYI, keď upravím teplotu alebo čas, prenikavý zvuk je nepretržitý. Neviem, či je to nepretržité ječivé zvonenie normálne, keď nastavím teplotu a čas a či je možné ho znížiť alebo neutralizovať. Z času na čas sa o dieťa postarám a tento „krúžok“ ho prebudí zo spánku. Navyše mám malého psíka, ktorý má záchvaty paniky, keď počuje tento zvuk. Čo chápem, pretože je to pre mňa hranične únosné. Naozaj škoda 2 hviezdičiek, pretože ak by sa pri úprave nevyskytol problém so zvonením, s radosťou by som tomu dal 5 hviezdičiek.

Zobraziť originálne hodnotenie

minulý rok Publikované na Expondo Poland

2

Veľmi nepríjemný a slabý sporák

Odpoveď od

Dobrý deň, ďakujeme, že ste nás upozornili na problémy s vašou parnou rúrou. Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti. Okamžite sme podnikli kroky na vyriešenie vašich obáv a ponúkli sme čiastočné vrátenie peňazí s možnosťou ponechať si produkt alebo úplné vrátenie peňazí, ak nám bol produkt vrátený. Vaša spätná väzba nám pomôže zlepšiť sa a ak vám môžeme ďalej pomôcť, dajte nám vedieť

U nás ste

v správnych rukách!

S bohatými odbornými znalosťami a cieľom ponúkať prvotriednu kvalitu za bezkonkurenčnú cenu vyvíjame vlastné silné značky s udržateľným dizajnom "Made in Germany". Doteraz sme si získali dôveru viac ako 1 000 000 spokojných zákazníkov a neustále vyvíjame nové metódy, aby sme mohli ešte viac vyhovieť vašim individuálnym želaniam a požiadavkám.

Získali sme si dôveru odborníkov na celom svete
Viac ako 16 rokov
skúseností v oblasti e-commerce
4.3
Hodnotenie na platforme TrustPilot
3 MILIÓNY
zákazníkov si kúpili naše produkty