Trustpilot

10+
15%
143,65 €
Kľúčové vlastnosti
  • presnosť – výkonný ďalekohľad s priemerom zrkadla 150 mm a ohniskovou vzdialenosťou 1 400 mm sa postará o 300-násobné zväčšenie
  • univerzálnosť – zaostrovač s 1,25" vhodný pre všetky bežné okuláre
  • výšková nastaviteľnosť – trojnohý hliníkový stojan od 90 do 130 cm plynule výškovo nastaviteľný
  • nízka hmotnosť – tubus teleskopu je vyrobený výlučne z ľahkých oceľových rúrok nenáročných na údržbu
  • rozsiahla výbava – ideálna štartovacia súprava s dvoma okulármi, ktoré sú súčasťou dodávky, ako aj s mesačným filtrom, Barowovou šošovkou a vztyčovacou šošovkou
Bezpečné spôsoby platby
Podrobnosti o dodávke
Vrátenie tovaru a záruka
Vážení zákazníci, u niektorých popisov našich produktov sa jedná o strojový preklad z češtiny. Ospravedlňujeme sa za prípadné chyby v preklade. Ďakujeme za pochopenie.

POPIS PRODUKTU

Pozorujte hviezdy s ďalekohľadom pre začiatočníkov aj profesionálov

Bez ohľadu na to, či ide o hvezdáreň, univerzitu alebo amatérske pozorovanie hviezd cez vaše strešné okno: S teleskopom UNI_TELESCOPE_11 značky Uniprodo, experta na teleskopy, ďalekohľady sa dotknete hviezd a priblížite sa k Mesiacu. Zažite čistú fascináciu astronómiou!

TECHNICKÉ DETAILY

Hodnotenia

5.0

Založené na 13 hodnoteniach

Triediť podľa :

pred 6 dňami Publikované na Expondo Denmark

Teleskop - 150 mm - 1 400 mm - vr. statív

Kúpila som ďalekohľad ako darček a môj manžel je veľmi spokojný. Ľahko sa skladá, kvalitný materiál, ťažký, čo je dôležité. Doteraz sme videli zvyšky mesačných kráterov a je to pôsobivé. Ďakujem za rýchle dodanie.

minulý mesiac Publikované na Expondo Hungary

Skvelý produkt

Tento model som si vybral trochu s obavami, no môžem smelo povedať, že konkuruje „veľkým bratom“. Pevné, kvalitné materiály a veľmi starostlivé balenie. Maďarský preklad sprievodcu je trochu neúplný a nepresný, ale podarilo sa mi ho dať dokopy. Hľadáčik musí byť zarovnaný s trubicou, ale potom to funguje skvele. Bolo by fajn, keby distribútor odporučil na fotenie adaptér na mobil.

minulý mesiac Publikované na Expondo Romania

Uniprodo ďalekohľad

Dalekohlad som kupil asi pred mesiacom. Doteraz som sa cez ňu pozeral len na hviezdy a Mesiac. Nemal som možnosť pozrieť sa na planéty. Krátery na Mesiaci sú jasne viditeľné. V balení dodanom s teleskopom je okulár, ktorý pomáha pri pozemských pozorovaniach, vykresľuje obraz tak, ako ho vidíme voľným okom, nie hore nohami. S tovarom a jeho dodaním som spokojný.

pred 2 mesiacmi Publikované na Expondo Hungary

Astronomický ďalekohľad - Ø 150 mm - 1 400 mm - statívový stojan

S veľmi pevným stojanom, výborným ďalekohľadom. Jednoduchá montáž.

pred 2 mesiacmi Publikované na Expondo Germany

Fantastický ďalekohľad

Každý v mojej rodine má rád tento cenovo výhodný vysokokvalitný ďalekohľad :-) Nastavenie nebolo komplikované, len si to zabralo, video zostavenie by pomohlo! Užite si oblohu najmä v letnej noci, vysoko odporúčaný produkt!

pred 9 mesiacmi Publikované na Expondo Switzerland

príjemné chvíle s hviezdami

príjemné chvíle s hviezdami a každý objavil náš super spokojný vesmír

pred 10 mesiacmi Publikované na Expondo United Kingdom

VÝBORNÉ

Je to veľmi vynikajúce, všetky moje deti to milujú a užívajú si to, môžu vidieť všetko, čo sa nám páči. A je v dobrej kvalite.

pred 11 mesiacmi Publikované na Expondo France

ďalekohľad

vynikajúca akvizícia a prijatá v správnom čase; na skúšku večerov „padajúcich hviezd“ sme, žiaľ, nemali to šťastie na oblohu, pretože budú iné večery a bude tam ďalekohľad

pred 11 mesiacmi Publikované na Expondo Poland

Teleskop

Vysoko kvalitný výrobok. Veľmi solídne vyrobené. Sada obsahovala mesačný filter, čo som bol milo prekvapený, pretože väčšinou je potrebné takýto filter dokúpiť - v tomto prípade nákup kompletnej sady znamenal, že som mohol pozorovať oblohu hneď po doručení - už za 2 dni. Jednoduchá montáž vďaka dobrému návodu. Všetky diely sú vyrobené veľmi dobre a perfektne do seba zapadajú. Tento produkt určite odporúčam. Veľkým plusom sú pevné teleskopické nohy - takže tento teleskop môžeme bez problémov používať ja aj moje deti. Odporúčam!

pred 11 mesiacmi Publikované na Expondo Italy

Vynikajúci ďalekohľad

Kúpil som si tento ďalekohľad pred niekoľkými týždňami a mal som možnosť ho použiť na pozorovanie Saturna aj Jupitera. Napriek nepríjemnostiam spojeným so svetelným znečistením a prítomnosťou silnej vlhkosti vo vzduchu som mohol vidieť aj prstence prvej planéty.

Často kladené otázky

Ktoré planéty sa dajú pozorovať týmto teleskopom?

S týmto výkonným teleskopom môžete zrealizovať fascinujúce pozorovania Mesiaca, ako aj planét ako Jupiter a Saturn.

Je súčasťou balenia statív alebo si ho musím dokúpiť?

Áno, stabilný a výškovo nastaviteľný statív je súčasťou balenia a nie je potrebné dokupovať žiadne iné príslušenstvo.

O aký teleskop sa jedná?

Tento teleskop je newtonovský reflektor.

U nás ste

v správnych rukách!

S bohatými odbornými znalosťami a cieľom ponúkať prvotriednu kvalitu za bezkonkurenčnú cenu vyvíjame vlastné silné značky s udržateľným dizajnom "Made in Germany". Doteraz sme si získali dôveru viac ako 1 000 000 spokojných zákazníkov a neustále vyvíjame nové metódy, aby sme mohli ešte viac vyhovieť vašim individuálnym želaniam a požiadavkám.

Získali sme si dôveru odborníkov na celom svete